A SEO szövegírás szolgáltatással megírjuk bármilyen weboldal tartalmad, blogbejegyzéseid vagy PR cikkeid.

Az alábbi csomagajánlatok közül választhatsz, vagy egyedi kérés esetén megtaláljuk az elképzeléseidhez leginkább illő változatot. Amennyiben nem csomagot kérsz, vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva.

Két példacikk:


PRÓBÁLD KI csomag
4500 Ft
1 darab 3000 karakteres cikk
1 darab jogtiszta kép
 
 
 
START csomag
18000 Ft
4 darab 3000 karakteres cikk (1,5 Ft/karakter)
SEO szempontok figyelembe vétele
 
 
 
EXTRA csomag
36000 Ft
8 darab 3000 karakteres cikk (1,5 Ft/karakter)
SEO szempontok figyelembe vétele
Ingyenes SEO tanácsadás*
 
 
EXTRA PLUSZ csomag
67500 Ft
15 darab 3000 karakteres cikk (1,5 Ft/karakter)
SEO szempontok figyelembe vétele
Ingyenes SEO tanácsadás*
2 darab jogtiszta kép/cikk (összesen 30)
 
GIGA csomag
min. 100000 Ft
Tetszőleges számú cikk 1,5 Ft/karakter áron
SEO szempontok figyelembe vétele
Ingyenes SEO tanácsadás*
2 darab jogtiszta kép/cikk
A megrendelés 100000 Ft feletti részének 20%-át levásárolható kuponban visszaadjuk

A karakterek számolásánál a szóközt is felszámoljuk. Bruttó árak, alanyi adómentes (0%) ÁFÁ-val.


Mi az a SEO szövegírás?

A SEO szövegírás feladata, hogy látogatókat juttasson a weboldaladra, miközben megmutatja, mennyire jó vagy a szakmádban.

Lehet ezt túlragozni, de téged vállalkozóként vagy weboldal tulajdonosként úgyis kizárólag az érdekel,

  • hogyan lesz még több látogatód
  • a látogatókból pedig hogyan lesz több ügyfél

Mindkét kérdésre a marketing és SEO szövegírás ad választ. Ha jól írod meg a weboldalad tartalmát, akkor a Google keresőn keresztül számos látogatót kapsz. Az olvasóknak azonban meg is kell mutatnod, hogy értesz a területedhez, különben nem lesz belőlük ügyfél. Erre is a tartalomkészítés a megoldás.

Tartalom: a tartalom alatt mi egy olyan dolgot értünk, ami a weboldaladon hasznos anyagot jelent. Ide tartozik a szöveg, a képek, a videók, de más webhelyek linkjei vagy a saját anyagod formázása is. Ahhoz, hogy ezek elkészüljenek, szövegíróra lesz szükséged.

Ha nincs kedved végigolvasni a cikket, de szövegírást szeretnél rendelni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva.

Miért kell SEO szövegírás a weboldalad számára?

Az emberek ma már mindent a keresőkön keresztül érnek el. Legyen szó pizzériáról, mosógépleírásról, gyerekmeséről vagy akármi másról, az első dolog, hogy beírják a keresett kifejezést a Google keresőbe. A kereső pedig kiadja a szerinte legmegfelelőbb választ a keresésre.

Mivel a Google egyeduralkodó, így egyetlen célodnak kell lenni. A vállalkozásodhoz kapcsolódó kifejezéseknél a te weboldalad legyen az első a találati listán, de legalább kerülj be az első néhány helyre. Ahhoz, hogy ezt elérd, a SEO és marketing szövegírás segíthet hozzá.

Miért fontos a találati lista elejére kerülni? Azért, mert a látogatók felülről lefele haladva nyitják meg a találatokat, s amikor rátalálnak a válaszra, bezárják a listát. Ha a te tartalmad az elsők között szerepel, akkor jó eséllyel megnyitják, ha nem, akkor nem lesz látogatód.

az online marketing részeit mutatja egy tablet, a seo, a SEO szövegírás és az értékesítés hármasában

Az online marketing a keresőoptimalizálás és a szövegírás miatt lesz teljes

Ma a szövegírás és a tartalommarketing egy olyan fontos része az online marketingnek, mint a keresőoptimalizálás (SEO) vagy bármilyen más, klasszikus marketing terület.

Milyen a jó webszöveg?

A jó webszöveg ismérvei egyszerűek, minden olyan tartalom annak számít,

  • ami választ ad az oldaladat felkereső látogató kérdésére és
  • ami képes vásárlóvá tenni (konvertálni) a beeső látogatókat

A te szolgáltatásod, vállalkozásod lényege is leírható egy vagy több kulcsszóval. Például, mi szövegírók vagyunk, így a számunkra releváns kulcsszavak:

szövegírás, szövegíró, seo szövegírás, marketing szövegírás

Amikor weboldal tartalmat készítünk, ezeket a kifejezéseket használnunk kell az írás során. Ezzel mondjuk el az embereknek (és persze a Google-nek), hogy mi ezzel foglalkozunk.

A keresőóriás okos, így a szövegkörnyezetből ki tudja szűrni, mi a szolgáltatásunk. Nem sokkal később már a keresőjében is megmutat minket. Emellett a Google azoknak az embereknek fogja megmutatni a szolgáltatásunk, akik a szövegírásra keresnek rá.

De pontosan mi is történik?

  1. a szövegírásra rákeresők kérdése az, hogy ki foglalkozik szövegírással
  2. mi a weboldalunkon választ adunk erre, a kulcsszavakkal megtűzdelt SEO szöveggel elmondjuk, hogy ezzel foglalkozunk
  3. a Google felismeri ezt, és a válaszunkat eljuttatja a kérdést feltevő személyekhez, azaz ingyen látogatókat hoz a weboldalunkra
  4. a mi második feladatunk már csak az, hogy az érdeklődőknek megmutassuk, mennyire jók vagyunk, és mivel foglalkozunk

Pontosan ez a te célod is! Amikor szöveg kerül fel a honlapodra, megadod a választ a kérdést feltevőknek, majd amikor megérkeznek, megmutatod nekik a szolgáltatásod is.

Hogyan történik a Google-re optimalizált SEO szövegírás?

Van egy jó hírünk, a Google nagyon nagy energiákat fektet abba, hogy megismerje az emberek viselkedését. Folyamatosan méri, hogy a Google keresőt használó felhasználók melyik találati eredményt vélik hasznosnak, s melyiket zárják be csalódva.

Így az, hogy mi tetszik az embereknek, és mi tetszik a Google-nek, eléggé hasonló. Emlékszel még az elsődleges célra? Választ adni az emberek kérdésére.

Írj hasznos szöveget, kerüljön fel hasznos tartalom a weboldaladra, s a látogatók imádni fognak. Ha ők imádnak, a Google is szeretni fog, és még több látogatót szállít a keresőjéből.

Nem elég a tartalomra figyelned, a prezentálásra is gondot kell fordítanod. Íme néhány tipp, ami egy webszöveget hasznos tartalommá tesz:

  1. Ne beszélj mellé. Kérdésekre kell választ adnod, így a megoldásról, a válaszról írj. Nem kell feleslegesen nyújtanod a hosszúságot.
  2. Tördeld a szöveget. Pár mondatonként kezdj új bekezdést, és egy-egy mondat ne legyen hosszabb 2-3 tagmondatnál.
  3. A bekezdéseket csoportosítsd, pár bekezdésenként adj alcímet a tartalomnak.
  4. Használj képeket, melyek további értéket adnak a szövegedhez. Ha egy termékről írsz, mutasd meg egy képen. Ha egy megoldásról, akkor ahhoz kapcsolódó képet válassz.
  5. Használj linkeket, melyek további infókat, érdekességeket adnak a cikkedhez. Ez lehet a saját weboldalad egy másik cikke, mások weboldalának bejegyzései, de praktikusan mindkét típust érdemes felhasználni.
  6. A kulcsmomentumokat emeld ki. Használj félkövér vagy dőlt betűtípust. Háttérszíneket, betűszíneket, eltérő betűméreteket. Ezek célja, hogy ránézésre át lehessen tekinteni a tartalmad.
  7. Ha túl hosszú a cikked, csinálj tartalomjegyzéket az elejére. Ezzel is segíted az áttekintést, és a látogatóknak nem vesznek el a tartalomban.
  8. Mindig tedd bele az ajánlatod vagy bármilyen más, cselekvésre ösztönző elemet (call to action, CTA) a tartalmadba. Ez lehet akár egy termék képe, hírlevélre feliratkoztató doboz, videós reklám, gomb, csak legyen ott hogy mit kínálsz! Ha nem teszed bele a bejegyzésedbe, akkor a látogatók nem találják meg a szolgáltatásod.

Tévhitek a szövegírásról

A marketing szövegírás területéhez, ahogy a SEO-hoz is számos tévhit kapcsolódik. Ezekkel biztos te is találkozni fogsz, így néhány tévhitet el is oszlatnánk:

A hosszú szövegeket senki sem olvassa el

Ez egy tévhit az online marketing világában. Az emberek azokat a szövegeket olvassák el, melyek érdekesek, és választ adnak a kérdéseikre. Ha egy hosszú cikkben van leírva a megoldás, akkor végig fogják olvasni. Ha egy rövid cikk unalmas, akkor viszont bezárják.

Az ideális szöveg 300 szavas

A mai napig kapunk olyan kérést, amelyben 300 szavas szövegeket kérnek tőlünk. A Google-ben rákeresve még mindig kismillió angol és magyar forrás javasolja ezt.

Ez fals infó. Visszautalva az előző tévhitre, az embereknek megoldás és válasz kell, a hosszúságtól függetlenül. Így a Google csak azért nem fog látogatókat szállítani neked, mert 301 szavas cikkeket írsz. Ha választ adsz valamire, akkor nem kell végtelenül hosszú szöveget írni, akár rövidebb anyagokkal is jó helyezést érhetsz el.

A tapasztalat azonban azt mutatja, hogy ma már ilyen rövid cikkekben ritkán lehet kifejteni egy témát. Ha blogbejegyzést vagy tudásbázist készítesz, akkor 500 szónál kevesebb tartalommal nehéz érvényesülni, de nagyon gyakoriak már a 2000-3000 szavas cikkek is.

Természetesen a weboldaladon nem szükséges 3000 szót írni a vállalatodról. Írj 3000 szót arról a termékedről, amely kiváló megoldást ad az ügyfeled egy problémájára. Ügyelj arra, hogy teljesen érthetően el tudod mondani, miért te vagy a jó megoldás. És máris lesz egy új vásárlód!

A marketing szövegírás egyik elismert szakértője, Neil Patel egy cikkében összeszedte, iparáganként nagyjából milyen hosszú tartalmakkal lehet érvényesülni. A cikk angolul van, de az ábrák magukért beszélnek: Long blog articles

A kulcsszósűrűség legyen 3%

A kulcsszósűrűség azt mutatja meg, hogy milyen arányban legyen ott a kulcsszavad vagy kulcsszavaid a teljes szövegen belül. Például, ha a kulcsszavad a szócikkírás, a teljes szöveg 100 szó, és 3 alkalommal használtad ezt a kifejezést, akkor a kulcsszósűrűség 3%.

Egyes online marketing szakemberek, illetve SEO-sok megkövetelik, hogy a szövegíráskor a kulcsszavak sűrűsége pontosan meghatározott értékek között legyen. Legyen 3%, legyen 3 és 6% között, ehhez hasonló megrendeléseket szoktak leadni.

Igazuk van, és nincs igazuk.

  • A kulcsszó sűrűsége fontos, mert a kulcsszavakkal mondjuk el a Google-nek, mivel is foglalkozunk, miről szól a cikkünk.
  • Ha túl sok kulcsszót használunk, halmozzuk őket, azt a Google spamnek veszi, és leminősíti a szövegünk minőségét.

Emiatt a két ok miatt érdemes meghatározni, hogy mekkora kulcsszósűrűség számít jónak. Az egyik legnépszerűbb WordPress kiegészítő, a Yoast SEO is kiemelten nézi ezt a szövegminőség értékelésekor.

Fontos azonban elmondani, hogy egy webszöveg vagy SEO szöveg nem a kulcsszósűrűségtől lesz jó. Ha én egy 100 szavas szövegben háromszor leírom a kulcsszót, és a maradék 97 szó az lesz, hogy medve, a szövegem nem fog jól működni. Pedig 3% a kulcsszósűrűségem.

A megoldás megint az, hogy válaszokat kell adni a látogató kérdésére. Ha természetesen írunk, akkor úgyis a megfelelő arányban használjuk a kulcsszavakat, hiszen a kulcsszó maga a téma, és arról írunk. A válaszok megadásával az olvasók imádni fognak minket, és senki sem áll le a kulcsszavak arányát vizsgálni.

A jó webszöveg tehát választ ad, miközben természetes módon használja a kulcsszavakat.

Írtunk egy cikket arról, hogy mi keres a Google, amikor már nem csak a kulcsszavakat vizsgálja egy szöveg minőségének megállapításakor.

Elég bármilyen képet betenni a szövegbe a SEO szövegírás során

Ha van kép a szövegben, ahhoz ki van töltve a title és alt tag, az jobbá teszi a cikk minőségét, így több látogatót hoz a Google. Ez alap SEO állítás.

Ennek megfelelően mindenki, aki már elolvasott egy online marketing témájú, vagy keresőoptimalizálással kapcsolatos cikket, bőszen képeket rak a cikkébe. Mindegy, hogy milyet, csak legyen kép. Kap egy címet és alt taget, és mindenki boldog.

Azt fontos tudni, hogy a Google mesterséges intelligenciát használ a képek felismerésére. Így már jó eséllyel azt is tudja, mi van a képeken, ezért nem elég csak egy “valamilyen” képet betenni a cikkbe. Szánj rá egy kis munkát, találj kapcsolódó képet a szövegedhez, így a Google még több látogatót fog küldeni neked.

Fontos, hogy sohase használj az internetről letöltött képeket a weboldaladon. Számos ügyvédi cég internetes robotokat futtat, melyek felkutatják az ügyfeleik képeit más weboldalon. Utána meg küldenek egy pár száz eurós felszólítást a jogtalan felhasználás miatt.

Hogy elkerüld az ilyen csapdákat, használj szabadon felhasználható képeket. Ezeket akár kereskedelmi célra is ingyen felhasználhatod. Az egyik legjobb oldala több tízezer szabadon használható képpel a Pixabay.

SEO szövegírás: rendeld meg tőlünk

Ha végig olvastad ez a bejegyzést, már valamilyen kép kialakulhatott benned a jó webszövegről. Mi szívesen írunk neked szöveges tartalmakat, ehhez nincs más teendőd, mint felkeresni minket, s elmondani a terveidet.

Használd az alábbi űrlapot a kapcsolatfelvételre, mondd el pár szóban, mire van szükséged, s hagyd, hogy megtervezzük az egészet! Te mindig, minden pillanatban részt veszel a folyamatban, de a munkát mi végezzük!

Keress meg minket már most!

Gyakran Ismételt Kérdések

Folyamatosan kapjuk az újabbnál-újabb kérdéseket, melyeket ebben a szekcióban válaszolunk meg.

A szövegírás közé tartozik a PR cikk elkészítése?

Igen, a PR cikk megírása gyakorlott szövegírót igényel, akinek nem csak jó a stílusa, de az online marketing és a keresőoptimalizálás alapjaival is tisztában van. A témáról itt írtunk bővebben: SEO PR cikk és linképítés

Mi az a copywriting?

A copywriting magyarul azt a foglalkozást jelöli, amikor a szövegíró már meglévő tartalmak alapján készíti el a saját, egyedi tartalmát.

Mennyire fontos a SEO-ban a szovegiras?

Nagyon fontos, nagyjából megegyező erőforrásokat kell fordítani a linképítésre és a tartalmak előállítására is.

Miről szóljon egy PR-cikk?

A PR-cikk akkor teljesít jól, ha valós problémát mutat be, erre megfelelő választ ad, és szorosan kapcsolódik a weboldalunk témájához.

Mennyire teljesítenek jól a PR cikkek?

Ha szakértő szövegíró írja meg és megfelelő erősségű weboldalra kerül ki, akkor nagyon jól teljesítenek a PR cikkek.

Mennyiben más a SEO szovegiras, mint másféle tartalomkészítési ágak?

A SEO szovegiras fő célja a keresőoptimalizálási munkák támogatása, így különbözik a szépirodalmi vagy hobby célú írásoktól.

Mi a marketing szovegiras célja?

A marketing szovegiras célja az online- és offline marketing célok támogatása, az eladás ösztönzése.

Mennyire más, ha egy tartalom angolul készül?

Teljesen más megközelítést igényel, ha egy tartalom angolul készül. Ilyenkor a magyar stílusérzék mellett nagyon erős angol nyelvtudás is szükséges.

Mi szükséges a PR cikk írás elkezdéséhez?

A PR cikk írás megkezdéséhez szükséges az elérendő célok meghatározása, a meglévő erőforrások beosztása és egy végrehajtási terv.