A Facebook ma már globális szereplővé vált, ide értve a közösségi interakciókat, a hirdetéseket, a tartalommarketinget de még a szövegírást is. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk számos információt, mely erről a cégről elérhető angol nyelven, így most már magyarul is bárki megtalálhatja.

Facebook felhasználók száma Magyarországon 2018

Facebook felhasználók száma Magyarországon 2018 (novemberi adat): 5 769 000 fő, mely azt jelenti, hogy a teljes magyar lakosság 60,2%-a rendelkezett Facebook profillal. Közülük 52,7% volt nő és 47,3% volt férfi. A korosztályok megosztása a következő volt:

  • 13-17 évesek: 3,3%, melyből 1,7% nő és 1,6% férfi
  • 18-24 évesek: 18,5%, melyből 9% nő és 9,5% férfi
  • 25-34 évesek: 23,6%, melyből 11,4% nő és 12,1% férfi
  • 35-44 évesek: 22%, melyből 11,6% nő és 10,4% férfi
  • 45-54 évesek: 15,3%, melyből 8,5% nő és 6,8% férfi
  • 55-64 évesek: 10,1%, melyből 6,2% nő és 3,8% férfi
  • 65 évnél idősebbek: 7,3%, melyből 4,2% nő és 3,1% férfi

Magyar Facebook felhasználók száma 2019

Magyar Facebook felhasználók száma 2019 (decemberi adat): 6 043 000 fő, ez azt jelenti, hogy az összes magyarországi lakos 63%-a rendelkezett Facebook profillal. 52,5%-uk nő volt, míg 47,5%-uk férfi. A korosztályok megosztása az alábbiak szerint alakult:

  • 13-17 évesek: 3,2%, melyből 1,7% nő és 1,5% férfi
  • 18-24 évesek: 17,4%, melyből 8,4% nő és 8,9% férfi
  • 25-34 évesek: 23,8%, melyből 11,4% nő és 12,4% férfi
  • 35-44 évesek: 21%, melyből 10,9% nő és 10,1% férfi
  • 45-54 évesek: 16,2%, melyből 8,9% nő és 7,3% férfi
  • 55-64 évesek: 10,3%, melyből 6,3% nő és 4% férfi
  • 65 évnél idősebbek: 8,1%, melyből 4,8% nő és 3,3% férfi

Magyar Facebook felhasználók száma 2020

Magyar Facebook felhasználók száma 2020 (decemberi adat): 6 780 000 fő, ez azt jelenti, hogy az összes magyarországi magyar 70,7 %-a rendelkezett Facebook profillal. 53,1%-uk nő volt, 46.9%-uk pedig férfi. A korosztályok megosztása a következő volt:

  • 13-17 évesek: 3,5%, melyből 1,9% nő és 1,6% férfi
  • 18-24 évesek: 17,6%, melyből 9% nő és 8,6% férfi
  • 25-34 évesek: 23,6%, melyből 11,5% nő és 12,1% férfi
  • 35-44 évesek: 19,9%, melyből 10,3% nő és 9,6% férfi
  • 45-54 évesek: 16,4%, melyből 8,8% nő és 7,5% férfi
  • 55-64 évesek: 10%, melyből 6% nő és 4% férfi
  • 65 évnél idősebbek: 9%, melyből 5,5% nő és 3,5% férfi

Magyar Facebook felhasználók száma 2021

Magyar Facebook felhasználók száma 2021 (áprilisi adat): 7 130 000 fő, a teljes népesség 74,4%-a, közülük 53,9% nő volt, míg 46,1% férfi. A korosztályok így alakultak:

  • 13-17 évesek: 3,6%, melyből 2,1% nő és 1,5% férfi
  • 18-24 évesek: 18,8%, melyből 10% nő és 8,8% férfi
  • 25-34 évesek: 23,4%, melyből 11,6% nő és 11,8% férfi
  • 35-44 évesek: 19,2%, melyből 10,1% nő és 9,1% férfi
  • 45-54 évesek: 16,3%, melyből 8,8% nő és 7,4% férfi
  • 55-64 évesek: 9,8%, melyből 5,9% nő és 3,9% férfi
  • 65 évnél idősebbek: 8,8%, melyből 5,3% nő és 3,5% férfi

DátumMagyar felhasználók
2018. 11.5 769 000 fő
2019. 12.6 043 000 fő
2020. 12.6 780 000 fő
2021. 04.7 130 000 fő

Facebook felhasználók száma Magyarországon 2018 - 2019 - 2020 - 2021

Facebook felhasználók száma világszerte és más adatok

  1. 2021. februárjában a Facebook 2,8 milliárd olyan felhasználóval rendelkezett, aki havonta legalább egyszer aktív volt, míg 1,84 milliárd felhasználója volt, aki napi szinten is használta a közösségi média platformot.
  2. A Facebook a legnépszerűbb közösségi média felület, 59%-át éri el a közösségi média felhasználóknak.
  3. Hatalmas mennyiségű pénzt költenek el rajta az emberek, 2020. 4. negyedévében 27,2 milliárd amerikai dollár hirdetési bevétele volt. Az amerikai marketingeseknek 86%-a használja a Facebookot hirdetésre.
  4. Több, mint 200 millió vállalat használja világszerte a Facebook eszközeit.
  5. A 12 évnél idősebb amerikaiak 63%-a megtalálható rajta, az összes Facebook felhasználó 65%-a pedig 35 éven aluli.
  6. Tarolnak a mobiltelefonok, a felhasználók 98,3%-a használja a mobilját a Facebookra történő belépésre, és csupán 1,7% azon userek száma, akik kizárólag az asztali számítógépükről vagy a laptopjukról lépnek be.
  7. Az emberek átlagosan havonta 19,5 órát töltenek a Facebookozással, az amerikaiaknak pedig a 78%-a használta már a Facebookot a neki megfelelő termék felkutatására.

Vesd bele magad a keresőoptimalizálásba is!

2021-ben már nem lehet sikeres egy vállalkozás keresőoptimalizálás nélkül, mely tökéletesen kiegészítheti a Facebookos jelenlétet. Ismerd meg a SEO szövegírás szolgáltatásunk és a linképítés csomagok kínálatunkat!

Kategóriák: SEO blog

Császár Viktor István

2011 óta dolgozom az online marketing és a keresőoptimalizálás világában, 2015-ben alapítottam meg saját szövegíró vállalkozásom. SEO-ban, online marketingben, angol és magyar nyelvű szövegírásban tudunk segíteni az ügyfeleinknek.