Épp készítettünk néhány kimutatást, így adja magát a lehetőség, hogy pár képpel megmutassuk a tartalommarketing és a linképítés keresőoptimalizálási eredményeit.
1. projekt: Háromszoros napi forgalom 3 hónap alatt
Ezt a projektet 2023. decemberében vettük át, és három hónap alatt megháromszoroztuk a napi forgalmat. A feladatot nehezítette, hogy több, mint 40 kulcsszót figyelünk, és a rendelkezésre álló erőforrásokat sok területre kell szétosztani. Ez tudatos, mert hosszú távon építkezünk.
Az első képen a legnagyobb keresési mennyiséggel látható kulcsszavakat látjuk, a # of Searches mutatja, hány ember keres rá a kifejezésre havonta. A következő oszlop az aktuális helyezés a Google keresőben, az utolsó oszlop pedig azt mutatja, hogy hány helyezést javítottunk a projekt kezdete óta.
Itt a három első kulcsszó azért van még viszonylag gyengébb helyen, mert ezeket később adtuk hozzá, és később kezdtük meg velük a munkát. De jól látható, hogy nagy léptekkel közeledünk itt is a top helyezések irányába. A lejjebb lévő top 5-ös kulcsszavak meg már erőteljesen közreműködnek az ügyfélszerzésben.
A következő képen újabb kulcsszavak láthatók, nagyon szépen alakultak az eredmények mindössze pár hónap alatt. A célunk itt is a top helyezések elérése.
A harmardik kép pedig a legkisebb kulcsszavakt mutatja, ezekre volt a legkönnyebb jó helyezéseket elérni.
És íme, hogyan lett a napi forgalom háromszoros a projekt kezdete óta:
2. projekt: Nulláról az élmezőnybe
A következő projekt egy fő kulcsszó köré épült, néhány kisebb kifejezéssel együtt. Itt teljes a siker, a 10000 havi kereséssel rendelkező fő kulcsszóra éppen 2. a helyezésünk. Az utolsó oszlopban az Entered azt jelenti, hogy a projekt kezdetekor nem volt semmilyen helyezés az adott kulcsszavakra.
3. projekt: Szolgáltató ügyfelünk meghódította a találati listákat
Szintén teljes siker a következő ügyfelünknél, szolgáltatásaival uralja a havi 10000-es kereséssel rendelkező kulcsszavakat.
4. projekt: Gyermekeknek szóló termékeket árusító webáruház – nulláról az élmezőnybe
Uralja a találati listákat az az ügyfelünk is, aki gyarorlatilag nem rendelkezett értékelhető helyezésekkel a gyermekeknek szóló termékeke árusító webáruházában. A siker teljes, az összes követett kifejezésnél 1. vagy 2. helyen van a magyar nyelvű Google találati listálon.
Ez csak néhány volt az elért eredményeink közül. Vágj bele te is a tartalommarketingbe és a linképítésbe a segítségünkkel, itt találod a havi csomagokat. Jelentkezz ingyenes konzultációra, ahol a csomag helyett akár személyre szabott ajánlatot is készíthetünk neked!